چطور به منظور رتبه گرفتن در گوگل محتوای همیشه سبز بنویسیم؟
شاید هنگام جستجو در اینترنت متوجه شده باشید که یک سری از وبلاگها و سایتها، بیشترِ مواقع جزو پنج نتیجه اول صفحات جستجو هستند. این سایتها ترافیک طبیعی بسیار بالایی دارند و تعداد بازدیدکنندگان مطالبشان شاید هزار برابر بیشتر از مطالبی است که شما در وبلاگ یا سایتتان مینویسید. آیا میدانید راز موفقیت آنها در چیست؟
این سایتها از محتوای همیشه سبز» بهعنوان بخشی از راهبرد بازاریابی محتوایشان استفاده میکنند. اگر اولین بار است این اصطلاح را میشنوید یا قبلا شنیده بودید و کنجکاوید درباره آن بیشتر بدانید، تا انتهای مطلب با ما همراه باشید
این مطلب راهنمایی برای مبتدیان است و اصلا قصد نداریم در آن از کلمات تخصصی یا مبهم استفاده کنیم. بنابراین در هر سطحی که باشید احتمالا بهطورکامل مفاهیم آن را درک خواهید کرد.
بیشتر بدانید: چگونه برای رشد سئو، استراتژی بازاریابی محتوا بسازیم؟
تعریف محتوای همیشه سبز به زبان کاملا ساده
محتوای همیشه سبز به مقالهها و مطالبی گفته میشود که موضوع آنها همیشه کاربرد دارد، با گذشت زمان کهنه نمیشود و مدتها پس از انتشار، همچنان ترافیک جستجو را به سوی وبسایت هدایت میکند. این نوع محتوا از نظر جستجو بهینه شده است و همیشه برای خوانندگان تازگی دارد.
در اینجا باید به تفاوت مهمی که بین محتوای همیشه سبز و محتواهای عادی وجود دارد اشاره کنیم. منظور از محتوای همیشه سبز محتوایی نیست که همیشه در اینترنت باقی میماند، زیرا همه مطالب آنلاین همیشه در اینترنت میمانند و تا زمانی که منتشرکننده خودش مطلبش را پاک نکرده است، چیزی از وبلاگ یا سایتش حذف نمیشود. تفاوت آنها در این است که محتوای همیشه سبز تا مدتها پس از انتشارش همچنان مخاطب دارد و به مرور زمان ترافیک جستجوی آن بیشتر میشود. اما محتوای عادی پس از مدتی دیگر خواننده نخواهد داشت و کسی از آن بازدید نمیکند
هوش تجاری چیست؛ چرا کسبوکارهای امروز به BI نیاز دارند؟
آشنایی با آمیخته بازاریابی و استراتژیهای مناسب آن با کسبوکارهای اینترنتی
محتوای ,جستجو ,اینترنت ,پس ,منظور ,ترافیک ,همیشه سبز ,محتوای همیشه ,پس از ,در اینترنت ,همیشه در ,گوگل محتوای همیشه
درباره این سایت